Vásárlási tájékoztató:

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi Vásárlási tájékoztatót szíveskedjen alaposan átolvasni.
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra használni, másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
A Vásárlási tájékoztató tartalmazza a www.magyardivat.hu weboldalon történő vásárlás feltételeit. A Fogyasztó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a Vásárlási tájékoztatóban foglaltakat.

1. Szolgáltató:
Szolgáltató neve: Pataky Zoltán e.v.
Székhely: 4080 Hajdúnánás, Dorogi utca 2.
Adószám: 67867516-1-35
Szállító partner megnevezése: MPL - Magyar Posta Zrt. futárszolgálata és a GLS Hungary Kft.
Megrendelések feldolgozása: hétfőtől - péntekig: 08:00-18:00 óra között
E-mail cím: info@magyardivat.hu
Telefonszám: 06/70 630 44 48
Felmerülő kérdések esetén ügyfélszolgálatunk munkaidőben 10 és 18 óra között áll rendelkezésére.
Webáruházunkban alapvetően férfi, női és gyerek divatáru termékeket forgalmazunk.
A webáruházon keresztül leadott rendelését futárszolgálattal szállítjuk ki. Minden terméket raktárról szállítunk, tehát a szállítási határidő belföldi szállítás esetén – fizetési módtól függően -akár 1-2 munkanap is lehet. Külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással.

2. Rendelés és szállítás
A www.magyardivat.hu webshop oldalon történt rendelésével minden Fogyasztó kijelenti, hogy elfogadja jelen vásárlási feltételeket, tisztában van a rendelés menetével.
A www.magyardivat.hu webshopon történt rendelés esetén (a kosárban lévő áruk megrendelésével) a rendszer automatikusan elküld egy e-mailt a Szolgáltató felé.
A kosárban lévő árucikkek megrendelése esetén kérjük megadni:
- Megrendelő nevét,
- Szállítási, számlázási címet (irányítószám, város, utca, házszám)
- Fizetési módot (utánvétel, banki utalás)
- Aktív e-mail címet
- Aktív telefonszámot
A megrendelés, vásárlás során rendszerünk három levelet küld:
Minden beérkezett kosár-megrendelést követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy rendszerünk fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába.(1.számú levél)
A megrendelés beérkezését követő 1-3 munkanapon belül elektronikusan visszajelezzük vásárlóinknak, hogy az általuk kiválasztott termékek valóban raktáron vannak-e és, hogy rendelésüket teljes körűen összetudjuk-e állítani. Már a megrendelés elküldésekor választanak a vásárlók, hogy esetleges hiány esetén hogyan kérik a megrendelt áruk kiszállítását. Továbbá ebben a levélben küldjük meg számlaszámunkat az előre utalási fizetési módot választó kedves vásárlóknak. (2.számú levél)
Legvégül tájékoztatást küldünk arról is, hogy a megrendelt termékeket postára adtuk és mikorra várható a csomag megérkezése. Előre utalással fizetők ezt a levelet a vételár számlánkon történő jóváírását követően kapják meg. (3. számú levél)


Házhozszállítás:

www.magyardivat.hu webáruház a megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. segítségével juttatja el a Fogyasztóknak Magyarország területén. A kézbesítés nyomon követhető az alábbi internetes oldalon:
GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A GLS-es kézbesítések esetén, ha sikertelen a kiszállítás, akkor azt követően a futár még egyszer megkísérli a kiszállítást a következő munkanapon. Esetleg, ha a második kézbesítés is sikertelen volt, akkor a futár elhelyezi a csomagot a címzett területileg illetékes GLS-depóban, ahol 10 napig megőrzi és át lehet venni a csomagot.

A csomagokkal kapcsolatban a futárcégnél az alábbi telefonszámon lehet érdeklődni:
GLS-címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 07:00-20:00-ig érhető el:
Telefon: +36 1 802 0265
Mobil: +36 30 890 0660
GLS-depó kereső:
https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg
GLS Ügyfélszolgálat lakossági ügyfeleknek: Tel.: (+36 29) 88 66 70 (munkanapokon 07:00-18:00-ig)

A külföldre történő szállítás előzetes kapcsolatfelvétel után lehetséges, egyedi díjszabással.

Vásárlóink megrendeléseiket kérhetik otthonra, munkahelyükre. Munkahelyre kért megrendelések esetén a rugalmasabb szállítás érekében kérjük feltüntetni a cégnevet, emeletet, szobaszámot.
Átlagos szállítási idő a megrendelés napjától számított 1-3 munkanap.
A küldemény átvétele előtt kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon. Kézbesítéskor névvel, dátummal és aláírással kell igazolni a csomag átvételét. Amennyiben a csomagon bármilyen sérülést észlel, abban az esetben a futár a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet.


Szállítás díja:

Minden egyes rendelésnél feltüntetjük a szállítási költséget, amely több termék együttes vásárlása esetén az alábbiak szerint alakul.
Díjak (Magyarország területén):

GLS - Banki átutalás esetén: INGYENES - HÁZHOZ KÉZBESÍTÉS
GLS - Utánvétel esetén: 1.690.Ft - HÁZHOZ KÉZBESÍTÉS


Csere lehetősége:
Lehetőség van az eredeti állapotú termékcseréjére is 14 naptári napon belül. Amennyiben a megrendelt termék méretben nem lett megfelelő, de a webáruházban még látja a megfelelő méretet, akkor Önnek nincs más teendője, mint megrendelni azt és a megjegyzési rovatba feltüntetni,hogy „CSERE”. Munkatársaink a cserélni kívánt termék visszaérkezését követően feladják a kiválasztott és megrendelt csereterméket. Kérjük, hogy a visszaküldött csomagban is jelezzék 1-2 sorban, hogy csere miatt történt a visszaküldés.
Lehetőség van a visszaküldött termékek értékének levásárlására is. Amennyiben a megrendelt termék mégsem felel meg Önnek (méret, fazon, szín, vagy egyéb ok miatt), úgy lehetőség van a termékvisszaküldésére a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül és kérheti a termék árának beszámítását következő rendelésébe. A megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni, hogy„LEVÁSÁRLÁS”. Munkatársaink a levásárolni kívánt termék visszaérkezését követően feladják a kiválasztott terméket. Kérjük, hogy a visszaküldött csomagban is jelezzék 1-2 sorban, hogy levásárlás miatt küldték vissza a terméket. A levásárolni kívánt összeget egy következő rendelésében tudjuk jóváírni, a több részletben történő levásárlást nem tudjuk biztosítani. Amennyiben újabb megrendelése összegben eltér a vissza küldött termék árától, úgy azt kollégáink jelezni fogják Ön felé és tájékoztatást adnak az esetleges különbözetről és annak rendezési módjáról.
Utánvétellel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni. A csere vagy levásárlás esetén felmerülő szállítási költségeket a Vevő viseli.
FONTOS! Az eredeti számlát kérjük minden esetben küldje vissza a termékkel!
Az áruházkezelése
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy a Fogyasztó minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére igyekszünk a lehető legtöbb javaslatot, információt nyújtani.

Böngészés
Az áruházban a Fogyasztó rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről.. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A különböző hivatkozások segítenek a termékek márkák, vagy termékcsoportok szerinti kiválasztásában. Valamely termékcsoportra kattintva részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás is található.


Rendelés

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat és ezzel egyidejűleg a teljes (szállítási költséggel növelt) vételárat.

Kosár tartalom

A kosárba helyezett árucikket 1/2 óráig tudjuk tárolni, ezen idő alatt más számára a „Ideiglenesen foglalva” felírat, kerül a kosár helyére, valamint a foglalás lejártának időpontja. Ha a kosárba helyezett termék nem kerül megvásárlásra, akkor a foglalási idő lejárta után a kosárból törlődik, ekkor mások számára is elérhetővé válik a termék.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Fogyasztónak max. 24 órán belül visszaigazolást küld. Ha a Fogyasztó nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt 24 órán belül, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termékek nevét, árát, a választott fizetési módot, a szállítási költséget, a rendelés azonosítót, valamint a Fogyasztó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
Az elektronikus úton történő szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar. A szerződés az automatikus visszaigazoló e-mail megérkezésével jön létre. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utóbb nem hozzáférhető.
Fizetés
Szolgáltató a vásárlásról papír alapú ÁFÁ-s számlát állít ki, melyet a megrendelt termékkel együtt a csomagban talál a Fogyasztó.
1. Utánvét: a rendelt termékek árát és a szállítási díjat a csomag kézhezvételekor a futárnak kell kifizetni. Utánvétes fizetési mód csak belföldi szállítás esetén választható.

2. Előreutalás: a visszaigazolásban szereplő számlaszámra Fogyasztó átutalja a vásárlás teljes összegét (termékek + szállítási díj). A csomag az utalt összeg Szolgáltató számláján történt jóváírást követően kerül feladásra.


3. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül indoklás nélküli felmondási jog illeti meg.
A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Amennyiben a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát köteles elektronikus-levél útján az 1. pontban feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére bejelenteni. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási-nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási és felmondási jogát az e-pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Ha a Fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollévők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 munkanapon belül visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett összeget. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta egyértelműen, hogy azt visszaküldte.
A visszatérítés minden esetben a Fogyasztó által megadott számlaszámra történő visszautalással történik. Az elállási nyilatkozat beérkezése után a Szolgáltató minden esetben felveszi a Fogyasztóval a kapcsolatot és pontosítja az elállásfolyamatát, annak részleteit.
Az elektronikus úton beérkezett elállást érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak.
Elállás esetén a Fogyasztó köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató  fióktelep címére (Pataky Zoltán E. V. - 4080 Hajdúnánás, Dorogi utca 2.) haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A Fogyasztó viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségét. Szolgáltatónak utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

4. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
A termék átvételét követő 14 napon túl bejelentett elállás esetén.

5. Szavatosság
Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szabályai szerint.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit,azokért a termékhibákért, amelyek átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó már nem tudja érvényesíteni.
Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet javítást, vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló általválasztott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termékhibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő 6 hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó – választása szerint – ez előzőpontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatosság igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott írásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termékhibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellék szavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve javított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági és a termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik
Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
Szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Pataky Zoltán E. V.
Ügyfélszolgálati iroda és raktár helye: 4080 Hajdúnánás, Dorogi utca 2.
Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 10:00-18-00
Telefon: +36 70 630 44 48
Internetcím: www.magyardivat.hu
E-mail: info@magyardivat.hu

6. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel, vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Pataky Zoltán E. V.
Ügyfélszolgálati iroda és raktár helye: 4080 Hajdúnánás, Dorogi utca 2.
Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 10:00-18:00
Telefon: +36 70 630 44 48
Internetcím: www.magyardivat.hu
E-mail: info@magyardivat.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz kezelésére nincs azonnal lehetőség (a panasz jellegétől adódóan), akkor a Szolgáltató arra kérheti a Felhasználót, hogy a fenti e-mail címre írásban is továbbítsa kifogásait, észrevételeit.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.


Fogyasztóvédelem: Debreceni Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Fogyasztóvédelmi Osztály illetékességi területe: Hajdú-Bihar megye

Debrecen (4025 Debrecen, Széchenyi utca 46.)
Telefon: (+36) 52 533-924
Fax: (+36) 52 327-753
E-mail: fogyasztovedelem.debrecen.jh@hajdu.gov.hu

Ügyfélfogadás:

Hétfőtől-csütörtökig 08:00-16:00-ig
Pénteken: 08:00-14:00-ig


Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület).

Hajdú Bihar Megyei Békéltető Testület

4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15.
Telefon: (+36) 52 500-710
Fax: (+36) 52 500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Ügyfélfogadás:

Keddtől-csütörtökig 09:00-15:00-ig (12:00-13:00-ig ebédszünet miatt  nincs ügyfélfogadás)
Hétfőn és pénteken nincs ügyfélfogadás, 

7. Egyéb

Szolgáltató a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ?0? Ft-os, vagy ?1? Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nemköteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat a vásárlási szándékától.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.

Jelen “Vásárlási tájékoztató” 2016. február 1-jétől érvényes.

www.magyardivat.hu